نوشته جات

آدم باید دو تا خواهر زاده داشته باشد که وقتی رفته اند مسافرت عکس هایشان را ببینی و دلت خیلی خیلی تنگ بشود و وقتی برگشتند آنقدر بچلانیشان که بگویند "دایی اگه یه ذره دیگه فشار بدی له میشمااااا"

بعد بگیری و آنقدر ماچشان کنی تا سیر شوی! مخصوصا آن فسقلی را که با خنده هایش دل همه را میبرد!آخ همین الان دلم برایشان تنگ شد:(


خوشجالم که کم کم دوستانم دارند پیدا میشوند و بی صبرانه منتظرم تا به بلاگفا برگردم. یک پست باید اختصاص بدهم به لینک دوستان. بعد از درست شدن بلاگفا شاید در بلاگفا بمانم و شاید به بیان(بلاگ )بروم. چون حداقل آنجا میشود آرشیو نوشته ها را انتقال داد. 

کم کم دارم خودم را از زخوت ننوشتن به خاطر نبود بلاگفا ترک میدهم. خدا را چه دیدید شاید مثل سابق روزی 5-6 پست هم زدم!!

فعلا عکس کوه را داشته باشید تا بعدا از ویتا هم رونمایی کنم :دی


نظرات 3 + ارسال نظر
Tornado سه‌شنبه 19 خرداد 1394 ساعت 19:50 http://deathofstars.blogfa.com/

منم وفادارم
ولی از نظر قانونی 4 روز گم و گور بشه میشه طلاق گرفت
من الان با این بلاگ اسکای عقد موقت دارم و با قدرت 63 تا پست نوشتم تا امروز
بلاگفا که برگشت, دوباره برمی‌گردم اونجا ینی سر خونه زندگیم!
به هر حال یه بچه ی 7 ساله دارم ازش
این پستارم می‌برم اونجا


آزمایشگاه مدارمخ 19 یا 20
آزمایشگاه پالس 18.25
حقوق ایشالا 20
مدارمخ و بیوسنسور پاس میشم

فردا زبان تخصصی
هفته بعد ادوات که باید کامل بگیرم که پاس شم!!!
چون میانترم و کوییزامو 0 مطلق گرفتم

پالس هم آخریه 31 خرداد
به علاوه ی
تیرماه دو تا پروژه و بعدش خونه

آره وفاداریت 4 روز بیشتر نبود :)))))))

چه خوبه شما امتحان میدی ما راحتیما :پییییییی

elanor سه‌شنبه 19 خرداد 1394 ساعت 19:10 http://www.missnooon.blog.ir

البته اگه آرشیوی مونده باشه که بخواین انتقال بدین! :))

:((((((((((((((((((((((((((
نگین بذارین امید داشته باشیم

Tornado سه‌شنبه 19 خرداد 1394 ساعت 18:26 http://www.deathofstars.blogfa.com

از من یاد بگیر، 63 مین پست بلاگ اسکایمو منتشر کردم و هنوز آدرس بلاگفامو میذارم
تازه به محض درست شدن بلاگفا برمی گردم اونجا و این پستارم انتقال میدم اونجا
تازه بازم اولین کامنتای اینجا برای خودمه
ناهارم نخوردم هنوز

من هنوز بهش وفادارم :)))))))))
ولی شاید طلاقش دادم
امتحانا تموم شد؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.