از دیگران

به کجا میرویم


(فیل .بشکن میخواد)                    (لینک دوستان اون بغل نرم نرم در حال آپدیت شدنه!!)

نظرات 5 + ارسال نظر
اذی چهارشنبه 20 خرداد 1394 ساعت 10:05

ئه واااااااااااااااااااااااا....برای من که بدون فیل باز شد والا...جلل خالق...

عجیبه

الی چهارشنبه 20 خرداد 1394 ساعت 09:12 http://sirbijan.blog.ir

وااای، شانسی پیدات کردم جناب ساحل، مردیم از دوری بلاگفا :(

عههه رفتین بلاگ:)
آره :((

اذی سه‌شنبه 19 خرداد 1394 ساعت 22:53

هی میگم خدا فیل چرا بشکن میخواد؟کدوم فیل؟یعنی چی؟ بعد تازه متوجه شدم..
+ برامن بدون همین فیل بشکن سایت باز شد..با اینترنت اکسپلورر ...

واسه من که فیل بود!

اذی سه‌شنبه 19 خرداد 1394 ساعت 22:45

وای به روزی که قبح گناه شکسته بشه و راحت در موردش حرف هم بزنن...پناه برخدا...
امیدوارم که خدا به اندازه یه پلک زدن هم مارو به حال خودمون رها نکنه..

مشکل اینه که کسی نمیخواد قبول کنه اینقدر داره وسیع میشه که عادی میشه

Tornado سه‌شنبه 19 خرداد 1394 ساعت 22:32 http://deathofstars.blogfa.com/


اول

شب امتحانی
خدایا
من کی میخوام آدم شم؟

ولی به هر حال اول

از طرف خدا: از تو قطع امید کردیم :)))))))))

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.